ZAGADNIENIA PROGRAMOWE– KWIECIEŃ- GR.II-Motylki
KOLORY WIOSNY
DBAMY O ZDROWIE
WIOSENNY OGRÓD
W WIEJSKIEJ ZAGRODZIE
Oczekiwane rezultaty pracy dziecka:
- rozpoznaje i nazywa kolory
- wzbogaci swoją wiedzę przyrodniczą nt. trybu życia bocianów
- łączy elementy zbioru wg instrukcji
- rozwiązuje zagadki o kolorach
- dostrzega nonsensy na obrazku
- zna części roślin doniczkowych
- wie, które zmiany są odwracalne, a które nieodwracalne
- rozróżnia zdania prawdziwe od fałszywych
- wie, co oznacza termin „zdrowe odżywianie”
- potrafi wskazać zdrowe produkty
- wybiera strój odpowiedni do pogody
- nazywa przybory toaletowe i kosmetyki
- używa liczebników głównych i porządkowych
- zna pojęcie „o 1 więcej”
- słucha uważnie opowiadania
- zna narzędzia ogrodnicze
- zna znaczenie drzew w życiu człowieka
- wykona zadanie z elementami kodowana
- ułoży rytm z kwiatków
- wymienia obiekty pasujące do wsi i do miasta
- zna piosenkę stary Donald”
- rozpoznaje głosy zwierząt
- naśladuje sposób poruszania się wybranych zwierząt